Sunday, December 17, 2006

vakantie

Juliette wil nog niet slapen, dus zit ik hier met 1 hand te typen en ondertussen mijn dochter in slaap te wiegen. U merkt het al, mijn leven verandert iedere week drastisch.
De examens zijn goed verlopen, 3 weken vakantie lachen mij toe. Donderdagnamiddag heb ik nog eer bewezen aan de Britse traditie: 'wetting the head'. De bedoeling is dat de vader zijn pasgeboren dochter viert met vrienden en veel drank. Door het samenvallen met het einde van de examend was dat in mijn geval veel vrienden en veel te veel drank. In de KLJ zouden zeggen: 'we hebben het zwien in de bjeten gejoagd'.
Thuis stellen we het ondertussen heel goed, Juliette is flink en rustig maar een avond-mens. 's Avonds kan ze nooit gaan slapen, maar naar het schijnt erft ze dat van de vader.
We hebben al veel mooie foto's maar telenet rammelt met mijn voeten, hopelijk krijg ik ze binnenkort wel online. Maar nu lijkt het erop dat ik gewonnen heb van Juliette en kan gaan slapen.

1 comment:

Anonymous said...

"wetting the head, wetting the head"...
als ze iets meeheeft van haar oudjes, zal ze later zelf nog genoeg drinken zonder dat jij nu al voor haar moet drinken...
proost op juliette!