Tuesday, May 22, 2007

Dean's list en Parijs

Net een leuke week achter de rug. Eerst een dagje in Belgie met Sophie en Juliette en daarna naar Parijs geweest met de helft van onze MBA-class om te sporten tegen alle Europese MBA scholen.
In Parijs heb ik gevoetbald, geschaakt (halve finale gehaald!) en vooral gefuifd. Want er was een goede reden om te fuiven: Dean's List. Iedere trimester hebben we hier examens en met Pasen heb ik die blijkbaar zo goed gedaan dat ik bij de beste 20 van mijn jaar ben. Die lijst met de eerste 20 is een waar begrip in MBA-middens en heet Dean's List. (Dean = decaan). In de praktijk komt het erop neer dat ik nu uitgenodigd word op een aantal activiteiten exclusief voor Dean's listers. Daarnaast zou het mij heel wat helpen bij het solliciteren maar aangezien ik bij Lano blijf, zal ik dat niet echt kunnen verzilveren.
In ieder geval ben ik er heel blij mee, zeker omdat het nogal onverwacht kwam. De prestatie bevestigen met een nieuwe Dean's list in juni zal echter heel moeilijk worden. Juliette eist meer en meer van mijn tijd op nu sophie gaat werken en bovendien is de motivatie om te studeren alsmaar dieper aan het zakken. Gelukkig is het mooi weer en hebben we veel bezoekers de komende weekends zodat er genoeg redenen zullen zijn om niet te studeren.

2 comments:

Anonymous said...

Allez dik geproficiateerd!
Peter

Anonymous said...

een dikke proficiat!

na Sophie en Peter, studeert Ruben mss ook af met grootste onderscheiding!!!
nu ik nog... wat een druk, wat een druk!

Annelies